Asyabebek1 Bebeğim ikinci kez sarılık degeri yükseldi. İlk 16 ile fototerapi aldı. 11 e düşünce hastaneden taburcu olduk.bugun yine 18 e çıkmış, hastaneye yatirdik.nolur bisiler söyleyin ne yapmalıyız? Aynı şeyi yaşayanlar napti
Asyabebek1 Asyabebek1 tekrar tekrar aynı şeyi yaşamaktan psikolojim bozuldu. Sarılık cikamlar naptiniz
Abf Asyabebek1 bizim 14 tu devlet hastanesi ne götürdüm emzirdiktrn sonra şekerli su ver dedi, istemeye istemeye 2 gün verdim sonra özel de Bi doktora gittim 10 a düşmüştü, ozeldeki Dr şekerli su verilmez dedi ama bence ise yaramisti
laliko35 Asyabebek1 bana çocuk doktoru saat başı emzir günde 4 defa da 2 ölçek mama ver 4 saat arayla dedi düşüremedim ama gene de 18 e yükseldi 1 gece yattik hastanede 12 ye düştü 3 gün sonra tekrar dr gittik ölçtüler 8 e düşmüştü
MesNes Asyabebek1 mama takviyesi bol emzirme bunun dışında yapılacak bir şey yok Arkadaşımın bebeğinin de hemen hastaneden çıkınca yükseliyordu şekerli su falan işe yaramıyor
GokSuM Asyabebek1 bol bol emzirin, doktorunuzun önerisi doğrultusunda hareket edin üzmeyin kendinizi geçer. Kendiniz de bu sırada kendinizi ihmal etmeyin bol su tüketin, süt arttırıcı şeyler yiyin. İyi olacak merak etmeyin 🥰
Gazmelioglus Asyabebek1 canım bol bol emzir mama werme sütünü sagip wer sen rahat olursan sütün de olur sarilikta geçer ins emzir emedigi zaman sağım yap o sütü wer
MesNes Asyabebek1 toplamda 18 gün kalması gerekti hastanede 😔 sonradan kendiliğinden düzeldi çok zor günler olduğuna eminim senin için ben de yaşadım lohusayken böyle şeyler yaşamak bebeğinden ayrı kalmak çok zor ama geçecek Allah çözümsüz dertler vermesin inşallah kısa sürede düşer mama takviyesinden çekinme