Symefe33 Selam anneler oğlumu sütten kesiyorum bugün 3. Günümüz göğsüm sisiyor ne yapmam lazım bilgisi olan var mi
Deletedmom4444 Symefe33 Ya ben hicbirsey yapmadim sut kendiliginden gitti.Yasayanlar yardimci olur insallah.
Eob Symefe33 kaç aylık bebeğiniz? Çok aktif emen bebekler için kademeli bırakmak gerekiyor. Kademeli yapmazsanız az az sağım yapın. Ama iyi ayarlamanız lazım yoksa süt üretimi bitmez
Symefe33 Eob 19 aylık. Aslında başta kademeli gittik son 1 aydır ise başladım gündüz Emmiyor sadece gece emiyor şimdi geceyi de bıraktım gün içinde sürekli dikkatini dağıtıyorum ama göğsüm sisiyor sağmalı miyim bilemedim
Eob Symefe33 ben de yakında bırakacağım emzirmeyi, o yüzden çok araştırdım. Az miktarda, rahatlayacak kadar sağım yapmak gerekiyor diyor uzmanlar. Yoksa mastit oluyor maalesef. Çok sağım yapınca da süt üretimi devam ediyor. İyi ayarlamak gerekiyormuş.