Siyahbeyaz00 Kızıma lc waikikiden tayt pantolon almıştım o zamanlar çişe alıştırma sürecimdi ilk defa o pantolona işedi vee hiç bir şekilde leke çıkmıyor kaç sefer yıkadım. Neden olabilir kesin bi çözümü olan varmı yaa ?
Esleminannesi28 @Siyahbeyaz00 a101 de loft turuncu leke spreyi var cıkarandan allah razı olsun halıma meyve suları kolalar mı dökülmedi kzımın cişi kakası onları mı cıkartmadı süper bişey kesin alınmalı onunla cıkar canım bende onunla cıkarttım üstelik 10 tl
Siyahbeyaz00 Esleminannesi28 Aa çok iyi hemen alıp deniyim yaa yeni aldım açık renk aşırı belli oluyor sanki işemiş üstünde kurumuş gibi 🤦🏻♀️