Arkadaslar dr 3gunu gecerse kabiz sayariz ve fitil yazayim dedi ama benim bebegim 3 ay 8 gunluk 1 aydir belki daha bile fazla kakasini yapmiyor 5 6 gun suruyor saf zeytinyagi verdim bi kac kere ondan sonra yapti poposunu uyariorum yapmiyo en son fitil veriyorm oyle yani 5 6 gunde yapiyor oda benim mudahalemle. Dr pek sallamadi dogru bi cevap vermedi sadece anne sutu aliyor doyuyor ama neden boyle ustelik yaptigi zamanda o kadar sivi yapiyorki belinden onunden arkasindan yanlarindan heryerinden tasiyor o derece sivi yani. Basina gelen varmi sizde yasadinizmi neden oluyor ve ne zaman geciyor 🙄bilgisi tecrubesi olan yardim edebilirmi