Herkese merhabalar, bugünn 2. Ayımız doldu. En son gittiğim muayenedr doktorumuz artık gündüzleri 2 saatte bir geceleri ne zaman uyanırsa emzirmem gerektiğini söyledi. Gündüzleri uyurken sıkıntı yok 2 saati dolduruyor ama uyanık olduğu zaman en fazla bir saat duruyor ağlayınca emzirme dışında susmuyor. Emzirme süremiz genelde 15-20 dk arası. Ben mi çok takılıyorum bu saat olayına. Benim gibi olan var mı? Ya da bu aylarda olan bebişlerinizin beslenme sıklığı ve süresi nasıl çok merak ediyorum