Mınumum ? Istedıgı sure ve ıstedıgı kadar emmesı gerektıgını bılıyorum Emzırme sonrası 90 ml mama alırdı Son bır kaç gündür 5dk emıyor Anne memesı sıstemınde medela nın bıberonunu kullanıyorduk Mamayı almaz oldu Var mı aynı durumu yaşayan ve onerısı olan ? Uyuyor yaklaşık 3,5saat aç olsa uyur mu kı 😢Emzırme destek sıstemı de aldık eday ın mamayı onunla verelım dıye uyuya kalıyor Cekım gücü düştüğünden mamayı onunla da veremıyoruz 😔 Acıkma sınyallerı dılını yalama ve en son aşama da ağlama mı kac saat arayla memeyı sunmalıyım uykudayken uyandırmıyoruz dıyor Doktorumuz Uyanıkken Pekı ? napacagımı sasırdım Sutum de az arttırıcılar kullanıyorum Sağmaya da başladım ınsallah artar Onerılerınızı beklıyor olacağım 🤲😔😢