Deniz3402 Bebeğim 2ayından beri gündüz uykuları 30dk ydı. Neyseki 6.ayda düzelmeye başladı. Ama hala daha kestiremiyorum bazen 30 dk bazen 3saat uyuyor. Tam anlamıyla ne zaman düzene oturuyor? Sizinde bu aylarda böyle miydi?