Ahsenimin_Annesi Internette okuduğum kadarıyla 3.ay itibarıyle gözyaşı bezleri çalışıyormuş. Bebeğim 2 aylık ve bugün resmen yanağına kadar gözyaşı düştü. Bir sorun yoktur degil mi? Sizin bebeklerin ilk gözyaşı ne zaman düştü acaba?
berenduha Ahsenimin_Annesi ah annesi bebeğin atak haftasından çıkmış demek ki 😍 bu çok güzel bir şey ☺️
Zeynepnisaa78 Ahsenimin_Annesi bizimkinin hep gözünde yaş olurdu kirpikleri islanirdi şuan 40 günlük baya baya ağlıyor yani gözünden yaş da akıyor bence korkulacak bişey değildir ya
Ahsenimin_Annesi berenduha gerçekten miiii 🧿🙏🏻😇😭🤦🏻♀️🤱🏻😂🥰👏🏻 inanamıyorum yani şimdi ağlamayacakmi öyle morarana kadar saatlerce susmuyordu çünkü 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
berenduha Ahsenimin_Annesi ağlıyor canım benimki üçüncü ayını doldurdu hala ağlıyor ama benim bebeğim kolik 🤣
tugceyildiz Doğduğundan beri gözyaşı akıyor üç aylık oğlumun ben de çok şaşırmıştım kızımın sonradan akmıştı çünkü. Anlamadım gitti 🤷♀️
Ahsenimin_Annesi tugceyildiz bende anlamadım internete baktim 3 ay diyor gözyaşı bezi oluşmaz diyor peki bugün akan damla neydi umarim ilk yorum yapan annemizin dedigi gerçektir atak bitmiştir 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Ahsenimin_Annesi Zeynepnisaa78 insallh Rabbim gözlerinde damla olmasin ama su ana kadar hep kuru kuru ağlardı hani gözü ıslanırdı ama damla bugun cıktı
Ahsenimin_Annesi berenduha bi an cok heyecanlanmistim bitti o kara geceler gündüzler diye 😂😂 ne diyim cani sagolsun onların ❤