Merhaba hanımlar 🌸 Benim ilk doğumumda Keloid olmuştu. Doktor ikincide o dokuyu aldı düzenli krem kullan düzelir dedi. Contraden adında bir krem kullanıyorum. Fakat ameliyathanedeki doktor sen ne yaparsan yap yine keloid olacaktır çünkü cildin çok hassas Keloid oluşumuna çok müsait dedi. Doğum yapalı 1 ay oldu düzenli krem kullanıyorum ama yine de merak ediyorum ilk Sezaryen doğumunda Keloid olup ikincisinde düzelen var mı acaba?