Furug bende 20 gün önce deldirdim 14 aylık şuan aslında küçükken deldirmek daha iyiymiş biraz araştırdım ve ankaradaysanız küpetak.com a bi bakın derim kulak delme uzmanı diye bişey varmış duyunca ilk baya gülmüştüm ama deldikleri alet falan çok farklı ve ikisini aynı anda deliyolar ki zaten pek bi acı vermiyo aslında 2 kere korku yaşamasın diye aynı anda deldiler acısa baya kıyameti koparırdı kızım acıdığını sanmıyorum pek fazla.Aşırı araştırdım bu konuyu alel ade bi yere yaptıramazdım içime sindi bi damla verdiler günde 2 kez onu damlattım 1ay dolunca çıkarıcam küpesini kendi aldığımızı takıcam.Amerikadan geliyormuş onların delerken taktıkları küpe yapışma yada bi sıkıntı olmuyomuş ömür boyu kullanabilceğiniz bi küpe dediler meteryalide sağlıklıymış