Destinyn Hava çok sıcak zıbınla dursa üşütür mü en azından 1 kaç saatlik uykusundan uyanıyor sırtı ter içinde kalıyor
Kuzeymen Destinyn hayır üşümez . En hep öyle gezdiriyorum. Kışın doğdu ozaman bile kat kat giydirmediö
demirboy Destinyn kışın bile çok kalın giydirmedim ben tek kat giydiriyordum evin ısısını iyi tutuyordum. Ki şu an hava çok sıcak çocuk terlediği zaman hasta olur zaten
Smrenes Üşütmez bence zıbın dışında bişey giydirmeyin ki hava gerçkten çok sıcak.. Banyo yaptırın rahatlasın…
demirboy Efruz beni adece atlet giydiriyorum canım 19 aylık. O şekilde çok sıcak olur bence akşam üzeri dışarı çıkarıyorum o zaman atlet tişört giydiriyorum ama evde çıt çıtlı body