Merhaba kızlar bebeğim 41 günlük alnında ve kafasının başında böyle şeyler çıktı internette araştırdım normal 3 aya geçer yazıyor ama yinede çok tedirgin oldum. Yurt dışındayım ve doktorumu aradım tatildeyim 1 ay sonra gelicem dedi. 15 20 gündür var bu döküntüler sıcaktandır falan dedim ama geçmedi başına gelen var mı? Dil bilmediğim için hemen gidemem doktora ama en azından bu hafta için başka doktora götürebilirim bi göz atarmısınız.🌸