Merhaba,
Kızım şuan 5 günlük oldu. Boynunda kordon vardı ve gelişimi çok geriden olmus. Ultrasonda ki gibi olmadı kilosu da boyu d. Neyse çok şükür sağlıklı şuan.Fakat sarılık başlangıcı var. Emziriyorum sütüm de var şuan fakat bukadar yeterli mi ? Kimisi mama takviyesi de yapmamı söylüyor kimisi anne sütü sadece ideal diyor. Doktor kontrolüne bayram sonrası gidicez oyuzden bilgi sahibi değilim. Sizler ne yapıyorsunuz nasıl atlatiyorsunuz