Momms2 40 tane taşı ve güm yapraklarını suya attım. Dualarla yıkadık bebeğimizi, aynı suyla bende yıkandım. Suyu da ağacın dibine döktük. Fotoğraf çekimi için altın,para,tesbih,makas,un,tuz,şeker gibi şeyler koydum. Tamamen anı için yaptık, dini bi zorunluluğu yok