Laden biz top küpe kullanıyoduk deldirdiğimizden beri kardesimindi, yengem doğum gününde kelebekli bi küpe getirdi çok güzeldi ama 10 gün icinde 3 kez kulagından düstü, allahın hakkı 3tür dedim gittim bozdurup top küpe aldım. toplam 7 aydır top küpe kullanıyoruz 1 kez bile düşmedi
