Bebeğim çok terliyor 3 aylık çişli bezide yok şu veriyorum onunda faydası olucagini düşünmüyorum randevu aldım doktora götürücem cişli bezleri dolduruyorsa sıkıntı yok anne sütü yeterli diyorlar ,6 aydan önce şu vermek gerekmiyornus ben mecburum artık sütümde var ama çiş yok