Bebeğim 3ay 23 günlük bugün kontrolde doktorumuz kalp damarının birinin kapanmamış olabilir kalp atışlarında farklılık var diyip eko istedi çekecek Dr yıllık izindeymiş 1-2 hafta sonra çekelim dedi başına böyle bişey gelen oldu mu ? Sonrasında ne yaptınız