Akbasrabia Cseyda8 öncelikle bebivita bimin değil her markette var ve hippin markası 😊 7 buçuk aylık oğlum doğduğundan beri kullanıyorum 😊
Dasbaby Cseyda8 Ben Almanya’da kullanıyorum.Aşırı aşırı memnunlar.En çok satan bebek maması diyebilirim.Bende memnun kaldım.Hic gaz vs sıkıntı çekmedim Kilosu gayet yerinde… Maşallah.
Cseyda8 Akbasrabia teşekkür ederim bilgi için ☺️ Memnun kalmış olmalısınız 7 buçuk ay kullandığınıza göre ilk defa kullanıcam 2 buçuk aylık bebeğime de merak etmiştim ☺️
Akbasrabia Cseyda8 çok memnunum hiç gaz kabızlık yapmadı kilo ve boyu olması gerektiği gibi rica ederim 😊