Merhaba hanımlar bir sorum olacakdı büyük oğlum 7 bucuk yaşında bu sene okula başlicak gecen sene göndermedim almancası zayıf olduğu için yurt dışında yaşıyoruz..
Sorum şu 7 bucuk yaşında oğlum hem çok hemde yüksek sessle konuşuyor hareketli durmuyor TV ve ya tabletle oynarsa oturıyor oda sınırlı benim evde zaten izin vermiyorum okuldan camiden de çok konulduğu için şikayet geldi. bunu durdurmak için bildiğiniz birşey varmı başına gelen