Kuzum 4 üst dişi aynı anda patlatıyor. Üstüne soğuk almış öksürük, hapşırık, burun hep tıkalı. Gazı var, ishal olmuş. Her şey o kadar üstüste ki çok zorlanıyorum.
Burun temizliği için önereceğiniz bir şey var mı? Açamıyorum burnunu sprey ve aspiratörle. Banyo buharı bi tık işe yaradı.
Dişler için kereviz sapı verdim. Başka bir şey önerir misiniz?