Bu makina kac gündür ebni verem etti kızlar cok güzel yıkıyordu makinam ama kac gündür asla guzel yıkamıyor boyle bulaşıklar soluk ve tozlu gibi cıkıyor resmen bir bulaşıgı iki kere yıkıyorum ama aynı sonc ne yapmam lazım acaba bilgisi olan varmı tablet olarak sürekli fairy kullanıyorum ve parlatıcıda kullanırım makinayıda yıkadım cok ıyı aynı