Olric11 bacım benim oğlanda kolik doğdu hep ağlardı 12 aylık oldu yine ağlıyor dün pskologu dinledim diyorki ağlarken göz teması kurma yanına gitme ağlar ve susar böylece herşeye ağlamaması gerektiğini öğrenir diyor bence mantıklı gibi çünkü ben her ağladığında kucağıma alıyorum ve şımardı