2 aylık kızım çok şiddetli şekilde öksürüyor hırıltısı var bundan dolayı da evde hava ve şurup veriyorum. Sadece yarım kollu zıbınla durmasına rağmen çok aşırı terliyor. Çorap bile giydirmiyorum. Evimiz çok sıcak tüm camlar açık. Terlemesini nasıl önlerim? Çünkü terlediği için bu hırıltı bu öksürük gitmez gibi geliyor tavsiyelerinizi bekliyorum. Onu nasıl giydireyim?