Arkadaşlar merhaba benim iki oğlum var şimdi de rabbim bana bir kız evlat nasip etti ama bir türlü isim bulamadık kızıma sanki dünyada isim kalmamış gibi hiçbir şekilde bir isimde karar kılamadık eşim ile sonra doğum yaptım bebek 10 günlük oldu kimlik çıkartmak zorunda kaldığımız için eşim birden dedi Feyza olsun bende yanına Asel koymak istedim Feyza Asel yaptık ama gel gör ki kayınvalidemler sorun çıkarmaya başladı şimdide yok biz telaffuz edemeyiz yok feyzi derler kıza yok bilmem nee oturdum ağladım isimden soğudum illa değişecek dediler eşim de onayladı doğrusu o kadar kötülediler ki bende soğudum isimden istemiyorum artık Feyza Asel olmasını dedim ama 5 dakka önce kapı çaldı kimliği geldi of napıcam diyorum şu an lütfen olaydan uzak bir şekilde cevaplar mısınız içim rahat etsin diye değil samimi düşüncelerinizi söyleyin lütfen 🙏 isim nasıl?