Burda bebek konusu dışında post açanları aslında hep eleştirmişimdir ama bugün ben işin içinden çıkamadığım bir konuyu size danışmak istedim 😁
evimde biraz biraz karınca vardı, günaha girmiiim diye hiç ellemedim öldürmedim.
Ama her sabah mutfak masamın altında 10-20 tane ölü karınca buluyorum.
bu minnoşlar kendi kendilerine neden ölürler böyle bilen var mı?