Tam bir yaşında.11gibi kahvaltı yani bir yumurta yerse seviniyorum bazen omlet bazen menemen saat 13te emerek uyyor.Dörtbuçuk gibi çorba yada yemek yanında yoğurla beraber.saat18de tekrar emerek uyyor kalkınca meyve yada bizim yediğimden ne kadar yerse 22:30da muhallebi yapıyorum.tabi bukadarını bile zorla oyunla öğürerek falan yiyiyor.😏