iyi günler. Oğlum 11 aylık sırtı, göğsü, boynu ve alnı isilik oldu. Yaşadığımız yer çok sıcak. Günde en az 5 defa duş aldırıyorum. Akşam 7 gibi denize götürüyorum. Bir sürü şey denedim yok geçmiyor. Acildeki doktorlar bir şey demedi. Bayram haftası olunca doktora da gidemiyoruz. Ne yapabilirim artık çaresiz kaldık. Önerilerinizi bekliyorum.
