Hasev2707 yaa benimde oyle evde bi is yapamiyorum hep ben koltukta oturayim o da cani sikildikca gelip emsin tekrar oyuna devam etsin istiyor cogu zamanim da boyle geçiyor ama ne bileyim ben memnunum bu durumdan🥰 bir ara sütüm kesilmisti çünkü 2 bucuk ay ugrastik sonunda mamayi biraktik sanirim bu yüzden daha bi hoşuma gidiyo devamli emmesi