kızlar merhaba 4 yaşında bir oğlum var yaklaşık 1.5 2 senedir sürekli ateşli hastalık geçiriyor gidiyoruz hastaneye boğaz enfeksiyonu veya bademcik iltihabı diyolar antibiyotik verip gönderiyo doktorlar ayda 1 kere mutlaka hasta oluyor bazen 15 günde bir ateşleniyor bazen ayda 3 kere hastalık geçiriyor ve yeni doğum yaptım 17 günlük de bebeğim var ikisine birden bakamıyorum oğlumu sürekli başka doktorlara başka hastanelere götürüyorum varsa bi sorun illaki biri anlar diye ama hep aynı hastalık olduğunu söylüyorlar varmı başına gelen ne yapmam gerekiyor İstanbul anadolu yakasında oturuyorum veya bildiğiniz iyi bir çocuk doktoru kulak burun boğaz doktoru varsa yazabilir misiniz