Kizlar bugun itibari ile diyete basladim saglikli yasamada. Hemen kisacik bugun yediklerimi yazim fikir olsun. Haydi kizlar diyete zayiflicaz.
Sabah
• 1 yumurtadan omlet, bir dilim salam, 3 tane ceri domates, ceviz, 2 dilim tam tahilli ekmek (ekmeklerim kucum elimin yarisi kadar bir dilim), iki parmak kalinliginda beyaz peynir ve stilltee
Ara öğün
• bir kasenin dorte biri kadar yogurt ve 5 tane hurma
Öğlen
• sehriye corbasi 2 kepçe, iki dilim ekmek
Ara öğün
•bir tane elma ve stilltee
Akşam
•firinda sebzeli kirmizi et ve iki dilim ekmek
Asa yukarida 2 litre su icmisimdir. Benim beslenmem bu sekilde oldu. Hadi kizlar hep birlikte baslayalim ve her gun bu postun altina ne yedik yazalim fikir olur birbirimize. Iki saate yuruyus ekledik mi buna hizla kilo veririz. Ve yuruyus yaparken gobeginize strec folio sarın acayip terletiyor.