Metehan123 Merhaba oğlum 11 aylık ilk 5 ay Bebelac Gold kullandık sonra piyasada bulunamadı filan Bebivita aldık ama bebeğim doymadı onunla gece saat başı uyandı neredeyse. Kutu bitmeden e bebekten Similac a geçtik, fiyatı nispeten uygun tavsiye ederim. Similac tan sonra hem gece açlık uyanmaları bitti hem de kilo alımı daha iyi oldu. Son karar elbette sizin ama oğluma yaramadı Bebivita.