Babycio Antepli27 testte bi yanlışlık yoksa hamilesiniz. Adetimden 2 gün önce yaptığım testim böyle silik çıkmıştı. Kan verdiğimde değerim 16 çıkmıştı. Geç döllenme olmuş. Şimdi 6 aylık oldu şuan ayağımda sallıyorum 😁 En doğru sonucu kan tahlili verecektir. Hayırlısı olsun 🌸
Nurella______ Antepli27 benimde öyle çıkmıştı şimdi çok şükür 3 aylık bi oğlum var 😂😂😂 hadi hayırlısı bayram hediyesi olsun size inşallah ❤️
BademsMam Antepli27 testi neden söktünüz ? Böyle net bir cevap alamazsınız ama. Alttaki çizgi yukarı vurur çünkü. Bence testinizi tekrarlayın. Bana göre hamilelik yok çünkü test çubuğunun rengi
Antepli27 Kizlar adetime daha var bn erken gebelik testi aldim bı denim dedim 14 gün var daha oğlumda hamileyken 10, gün önce cikmisti teste
Prensesler_annesi Antepli27 bende digerine hamile kaldığım da kızım 14 aylıktı şimdi biri 3 bucuk biri 1 bucuk yaşında🥰
Babycio Dilekdefne21 erken gebelik testinde doğru düzgün çıkmamıştı bende. Hatta çizgi gözükmüyordu bile neredeyse 5 tl lik aldığım ucuz testte daha net belli olmuştu 🤷🏼♀️
Antepli27 Babycio maşallah ALLAH uzun ömürler versin canım benim adetime daha var ama kasıklarımda ağrı var oglumdada böyle olmuştu 🌺