-erCansu- SeverusSnape 3 ay önce falan temizledm o kapak kısmını bide deterjan yerinede makine temizleyicisi döküp yıkadım ama lastikleri silecegm çamaşır suyuyla teşekkür ederim 🌸
-erCansu- [silindi] hmm olabilir evde yoktum bu sıcaklarda yeni geldim 3 kere çamaşır yikadim iğrenç valla bı temizlensin makine bakım bidaha Atcam çamaşırları 🥴 resmen dolap koktu
ayazasaf -erCansu- benim karma renkli ve beyazlarda değilde siyah ve kotlarda oluyordu ben oerwol siyah kullanıyordum. Burada arkadaşlar perwolündeğiştrmemi açylediler omo ve rnso aldım o koku gitti
-erCansu- Eliffmomm vala çamaşırlarim öyle güzel kokuuo ki hasret kalmışım 😂😂😂 neden hiç aklıma gelmedi neyse iyiki bura var