Yamanikomm Benim oğlum sırt üstü yattığı zaman çok sık uyanıyordu o yüzden ben uyuyunca direk yüz üstü çeviriyordum. Öyle daha uzun soluklu uyuyordu. Zaten çok sevmiyorlar. Yani uyanıkken öyle durduğu zaman çok azdır. Ama uyurken genelde yüz üstü yatırdım. Uyanıkken o şekilde dursun istiyorsanız, emzirme yastığında kolları üstte olacak şekilde koyun. Baş hareketlerini geliştirmek istiyorsanız da elinize birşey alıp yukarı aşağı oynatıp kafasını hareket ettirmesini sağlayabilirsiniz. Kısa sürede huzursuzlanacaktır. Ama git gide süre de artacaktır
🥰