Yigitannesii Kizlar 2 saatte bir 4 ölcek mama iciyor. Hipp mama kullaniyoruz. Sizin bebeklerinizde oyle mi 2 saati gecti mi mama hazir olana kadar basiyor cigligi . Gun icinde 6 kez gecede 2 kez besleniyor
Yamanikomm Yigitannesii Cnm.hipp cok iyi bir mama ama inanilmaz cabuk aciktiriyor ben bas edemedim sma ya gectim
Yigitannesii Mltmyigit daha 120 cc nin uzerinde hic vermedim belki versem daha gec acikir 150 ye gecmeliyim sanirim bende
Yigitannesii Yamanikomm dogru soyluyosunuz kakasinida 3 4 gunde bir yapiyor belkide bu kadar sık beslendigi icin sindiremiyor