Alya_7 Anneler selam 39 günlüğüz kızım dünden beri kakasını yapmadı.Hem emziriyorum birde mama takviyesi.Yine de yapmadı.Bir sıkıntı var mıdır sizce.
dontsleppyunhappy Alya_7 canım sıkıntı yok, emziren 1 haftaya kadar, mama alan 10 güne kadar yapmazsa sıkıntı değil. Eğer ağlıyor kıvranıyorsa oda gazdan dolayı oluyor korkmana gerek yok.
Ubera Alya_7 aynı durumdayız Alya_7 bizde 40 günlük olduk bugün ve aynı durumdayız.bütün gece kıvrandı uyumadı kakasını yapamıyor diye düşündüm sabah gazını çıkardı kakasını yaptı ve koyu kıvamlıydı ama hala durum aynı yüz üstü yatarken uyuyor sadece 😬 bende endişelendim sizin gibi
dontsleppyunhappy Alya_7 geçmiş olsun canım. Gaz biter inş bir kaç aya. Bizde öyleydik. Allah yardımcın olsun