522 Arkadaslar gögsum surekli mastit oluyo guclu bir makineyle sagim yapmam lazim tavsiye edeceginiz memnun kaldigıniz elektrikli makine önerir misiniz cekim gucü iyi olan
MotherOfAlmila 522 Valla ben kiwi kullandim. Gayette memnun kaldim. Hem fiyati uygun hem de guclu. Cekim gucu kademeleri bile var.. Gerek yok ciddi meblaglara bence bu da is goruyor.
Tugbayilmazz 522 bende mamajoonun var satıyorum ilgilenmek isterseniz özelden konuşalım sufırdan farksız sağım kiti yeni değişti
Kereminannesiii 522 mastit olduğum zaman bayağı rahatlattı. İlk zamanlarda da sağıp sağıp buzluğa atıyordum
ebrugorgel Wee baby kullanıyorum bende ama memnun değilim çok acıtıyor lansinoh ya da phillps avent almak isterdim ama çok pahalıydı alamadım
Alperenm Ben lansinoh kullandım ikinci el dolaptan aldım uyguna geldi bazı parçalarıni yeni alabilirsiniz açıkçasi ben sterilize edip kullandım gerek duymadım sonuçta süt yani ne Zararı olabilir bebeğe başka amaçla kullanılmiyor
Alperenm 522 benim hiç öyle bir sorunum olmadi çok şükür kışın doğum yaptığım halde öyle bir sıkıntı yaşamadım belki benim göğsümden dolayı normalde ıslak kalmasin derler ama benim hep Islak olurdu yine de yaşamadım
Edalikuzusu 522 diamond çift pompalı almıştık biz Doğumdan sonra lazım oldu eşim medikalden almış gidip çok memnun kaldım göğüs ucuna falan hiç zarar vermiyor şarjlı yolculukta falanda sağılabilir çekim gücü falan bence çok iyi