Ozgecanmevsim Kızlar merhaba bebeğim 34 günlük gündüz uykusuna neredeyse hiç uyumuyor sizlerden de böyle bi durum yaşayan var mı nasıl çözüm buldunuz
MotherOfAlmila Ozgecanmevsim Canim bizim minnos da gunduzleri nerdeyse hic uyumaz, sadece bu saatlerde uyuyor 1-2 saat onun disinda aksam 8-9 a kadar ayakta. 8-9 gibi uyur sabah altiya kadar.
Ozgecanmevsim MotherOfAlmila benimde aynı gündüz uyursa maksimum 1-2 saat bir kere uyuyor onun dışında hep uyanık. Gündüz uyuyamaması gelişimi açısından sorun mu acaba
MotherOfAlmila Ozgecanmevsim Geceleri yeterli uyuyorsa cok da takma kafana. Hem sicaklar vs etkileniyor minnoslar. Zaten bir sikintisi varsa da aglar belli eder kendini. Onun disinda uzme kendini. Oyunlar oynayin yormaya calisin minnosu.
Miskokulu2 Bizim kız 2 dk uyuyor sonra saatlerce ayakta uyumaz zorla uyuturum geç saatlere kadar kucakta emer gezer
Ozgecanmevsim Miskokulu2 ahhh bu uyku sorunuuu niye dalamıyorlar uykuya anlamıyorum bizimkinin gözlerinin altı kızarıyor artık uykusuzluktan ama yok inat ediyor uyumamaya
MotherOfAlmila Ozgecanmevsim Stres yapip kendini uzme. Sen mutlu olunca o da mutlu oluyor. Sen stres yapinca o da yapiyor. Akisina birak bence. Uyku egitimi icin baslamak istedigimde bile en az 5. Ayi beklemek gerekiyor dediler bana. Suan en onemli sey uyuyabiliyor olmasi. 🌺
Miskokulu2 Ozgecanmevsim dün 3 te uyandı gece 11 de uyudu. Dediğiniz gibi gözleri kızardı ama inat edip uyumadı
Tazeeannee57 Ozgecanmevsim resmen beni anlatmışsın canım bizimki de öyle bide 30 gunluk olduk 1 haftadır gündüz uykusu uyumuyo gözleri kipkirmizi sis ama nafile sürekli emmek istiyo emerek uyumak istiyo kucağımda daliyo beşiğine koyunca uyaniyo bende napicagimi bilmiyorum valla 🙄
Ozgecanmevsim MotherOfAlmila stres olmamaya çalışıyorum ama işte gündüz hiç uyumayınca sanki gelişimi olumsuz etkilenecek gibi hissediyorum inşallah birazda olsa düzelir uyur az az ♥️☺️🙏🏼
Ozgecanmevsim Miskokulu2 inşallah uykuları düzelir bian önce çünkü kendileri çok yıpranıyor canlarım benim yorgunluktan
Ozgecanmevsim Tazeeannee57 ahhh aynen öyle memeyi saatlerce emse bırakmayacak öyle uyuyacak o derece. Memeyi bırakınca beşiğe koyduğum an gözler fal taşı gibi açılıyor nasıl düzelecek bilmiyorum
Tazeeannee57 Ozgecanmevsim ayni şeyleri yaşıyoruz canım 3 aydan sonra geçer diyolar 4 gözle o günlerin gelmesini bekliyorum bende valla Allah yardımcımız olsun 🤲