Bademmmmmm Arkadaşlar bebegim 3 aylık randevu alamıyorum bayram olduğu için aranızda 3 aylıkken çektiren var mı korkudan kafayı yiyeceğim ne olur herşey için geç mi
Minikuzu Bademmmmmm geç değil diye biliyorum ben 2 ayı bittikten sonra çektirmiştim ama ne kadar erken o kadar iyi
Koala06 Bademmmmmm Benimkide 3 aylık 4. Ayına verdiler randevuyu daha erken yokmuş ağustpsun 25 ine. Bizde özele gidicez inşallah geç kalmamışımdır. Ama bildiğim kadarıyla 2 ayında çekiliyor.
zarifbirhanim Bademmmmmm Kızımda kalça cikigi olduğu icin 5.ayina kadar ultrasona girdi. 5ten sonra röntgen çekiliyor. Ama mutlaka erken cekilmesini tavsiye ederim. Bir sorun görülürse erken tedavi iyi oluyor
Sumeyra48 Bademmmmmm benim ikiz bebeklerime kırkı çıkınca kalça ultrasonu yapıldı.Oğlumun normaldi.Ama kızımınki tam görülemedi ve 3. Ayında doktor tekrar bakalım dedi. 3. Ayında tekrar bakıldı ve normaldi. Telaş yapmayın. 3 aylık olunca daha net görülüyor.
Bademmmmmm Koala06 evet 2. Ayda çekiyormuş ama benim ki de 3 aylık bende 3 aylıkken cektirecegim inşallah hiçbirinde sorun cikmaz
Hum34 Ben 1 atın sonunda çektirmiştim. Kalçasında sorun çıkmıştı, doktor çift bez tak dedi ve 3. Ayın sonunda gittiğimde geçmişti çok şükür. Bu konu ihmale gelmez bence. Neden 3 aya kadar beklediniz ? Acilen götürün bebeğinizi, inşallah bir şey çıkmaz.
Bademmmmmm Hum34 Bayram girdi araya elimde olmayan sebeplerden gidemedim haftaya pazartesi gideceğim tam 3 ay 7 günlük oluyor inşallah birşey çıkmaz ben normal doğum yaptım bebeğim baş aşağı geldi normal şekilde hiç kundak yapmadım hep bol kıyafetler giydi
Hum34 Bademmmmmm inşallah bir şeyi yoktur ama bu durum ona bakamaz ki. Bende sezaryen oldum hiç bir zorlama olmadı, ona rağmen çıkmıştı.
Koala06 Bademmmmmm 3 ay 2 günlük şuanda ağustosun 25 ine randevu verdiler ozamana 4 aylık oluyor geçiyor bile
Bademmmmmm Koala06 Peki ne yapacaksınız herkes 2 aylıkken yaptırın diyor nasıl olacak bide bebeğiniz kizmi
Bademmmmmm Koala06 Benim ki kız ve kız bebeklerde daha fazla görünüyormus bayram bütün poliklinikler kapalı çok korkuyorum çok ya birşey çıkarsa diye