Sahraligunler 3 aylık kızım var 60 ml sen fazla içmiyor günde iki üç kere veriyorum mamayı 90 yaptım icemedi içtiği 60 ml çok az geliyor bana tadını mi sevmiyor acaba mamanın maması golden goat
NefesMaviDeniz Sahraligunler Sizi emiyor mu yoksa sadece mama ile besleniyor? Eğer sizi emip üstüne mama alıyorsa normal gibi sizi iyi emiyor demektir. Ama sizi emmeyip sadece mama alıyorsa 60 az tabiki sizi emmeden şu anda alması gereken cc 100-120 olması lazım. Sıcaklar etkiliyor olabilir bizlerin bile iştahı azaldı. Bizimde ikizlerimiz var 3 ay 17 günlükler
Egehan123 Sahraligunler güzel kg alıyorsa takılacak birşey yok sıcaklardan hepsinin huyu değişti benim bebeğimde 3 ay 18 günlük tam sürekli memede olurdu zor uyurdu uyumazdı Şuan uyuyor ve memeye az geliyor bence sıcaklardan 2 gündür böyle
Nuray23 Sahraligunler mama degistirebilirsiniz😊 ama sanirim 3. Aydan sonra istahsizlik oluyor benim kizimde 3bucuk aylikken basladi yememeye zar zor iciriyorum mamayi. Sma kullaniyodum. Mamayi degistrdim bebelac aldim bide biberonunun ucunu degstirdim daha hizli cekebiliyor. Simdi 120 150 yi hemen bitiriyor masallah.
Sahraligunler NefesMaviDeniz meme reddinden dolayı beni de doğru düzgün emdiği söylenemez zar zor emiyor iki emip çekiyor kendini
NefesMaviDeniz Sahraligunler O zaman belki sıcaklardan dolayı mamayı fazla istemiyordur. Saat aralığını biraz uzatmayı deneyim acıksın iyice o zaman 90cc filan mama alır. Allahım bağışlasın dilerim sağlıkla büyütün🌸
Sahraligunler Egehan123 Uc gündür içiyoruz mamayı kilo alımı durmuştu diye başladı doktor meme reddinden dolayı mamaya basladik
Sahraligunler Nuray23 maşallah barekallah vallahi mamayı da üç gün oldu Alali memeyi yeni bıraktı istemedi mecbur mama başladık anlamıyorum hangisini beğenir içer bebekleri anlamak çok zor