Frauz Ne güzel hafif atlatıyoruz zannediyordum. 4,5 aylığız. İki gündğr gece 2 de uyanıp 6 ya kadar uyumuyor. Mahvolduk yeminlen böyle bi uyku gerilemesi olamaz
kaymakliekmekkadayifi Frauz bende ooh be hafif atlattik cok şükür diyordum ku dun geceye kadar gece 2 de uyandi😂😂😂 bizim uyuyacagimiz saatte cocuk uyandi😂😂
Gizembickici Frauz 15 gun çektim o atagi resmen 🤦 5 aylik olmak uzere suan gece uykulari geri geldi ama gunduz hala hic bir kez bile uyumuyor deliricem 🤦 kesintisiz 3 saat uyurdu gunduzleri 🥺🥺🥺
Yunusemreveannesi Frauz bizimkide 4.5 aylik memleketteyiz dusunun cocugumun atagini gectim bide buyuklarle ugrasiyorum kayin babam cocugun pesinde kosuyo surekli kucakta tutsun istiyo ben gene sakin kalmaya caliyorum ama esim cildiriyo gece ağlayınca adam yattigimiz odaya girmek istiyo sanki o gelince cocuk susucak
Frauz kaymakliekmekkadayifi ay aynı ya. Abartıkları kadar yokmuş falan diyodum bide üstten üstten allahım hepsini geri alıyorum😂