Simge54 Merhaba ögrenmek istedigim birşey var içinizde psikolog olan varmı üstün zeka nasıl anlaşılıyor ? Kaç yaşında tanı koyuluyor bilgisi olan varsa lütfen beni aydınlatabilirmi ?
AlmilaDoga Simge54 geçen gün bi sitede görmüştüm yaptığı belli şeyler varmış mesela misal 4yaşında okuması gibi