gizemhifanur Ben yanındakini aldim renk olarak aynı renk yoktu yaa sizce https://resimyukle.io/r/p5O0pxUB9q https://resimyukle.io/r/p5O0pxUB9q
gulrecelim_55 gizemhifanur bence sallarinizi bir araya koyarak fotoğrafını atın onlardan söylesinler fikirlerini en azından elinizde olan bi renk olur
antropologanne gizemhifanur Ben bu renk giydiysem ya o yanına koyduĝunuz çok güzel bir yesil onunla, ucuk pembe, lila, yavruagzi ya da mor, hardal sarisi ile kombinliyorum. Gule gule giyin sizde 💜