Kızlar geçen hafta babet almıştım LCW dan. Çok beğenerek. Giydim ve Ayağımın arkasını kanattı 🥴 şuan giyemiyorum çok acıtıyor. Küçük de değil ,tam kendi ayağıma göre, neden böyle yapıyor, ne yapabilirim ayağımı acıtmaması için🤦🏽♀️
Nasıl giyeceğim ya , varmı bir çözüm 🥴çok severek almıştım