Az önce bi post okudum kızlar bu atak haftaları bebeğin doğması beklenen tarihe göre hesaplaniyormus yani 40 haftalıkken doğmuş gibi. Ama eğer siz mesela 38 de digum yaptınız diyelim orda yazan haftalara iki hafta ilave ederek atak haftanizi hesaplıyormussunuz. Örneğin ben 38 de doğurdum normalde 12. Haftada atak görünüyor ama 38 de doğduğu için 14. Haftada yasiycakmisiz bu atağı. Doğruluğunu bilen varmi