Haticeemmm İyi günler güzel anneler, sezeryandan kaç gün sonra korse kullanmaya başladınız acaba? Bir de faydasını gördünüz mü gerçekten?
Aydonika Haticeemmm benim doktorum 2. Gün korse kullanabilirsin artık demişti sadece şimdilik tayt korse kullanma dedi bel korsesi aldım ama çok fazla kullanamadim açıkçası yine de çok az kaldı göbeğim daha 33. Günlük olduk gerçi düzenli kullanımda daha fazla yararını görürüm büyük ihtimal
Rumeysamoms Haticeemmm ben doğumdan hemen sonra kullandım ama medikal bel korsesi kullandım ilk ayağa kalkmamda çok faydası oldu mutlaka tavsiye ederim tabi doktorunuzada danışın en iyisini doktorujuz bilir