Nur64 Merhaba kızlar 2. Gebeligim 3 aylik hamileyim her sabah uyandigimda karin acisi agrisiyle uyaniyorum biraz tekrar uzandktan snra geciyor yavas yavas ama direk kalkamiyorum bu yüzden ilk hamileligimde boyle birsey yasamamastim neden oluyordur acaba