yavrukussss Biten çığlıklar geri geldi bu bebelerin bir Günü bir gününü tutmuyor😂 6.ay civarı baba buba diyordu 7.ayda babayı bıraktı gibi tekrar çığlık atmaya başladı böylemi işliyor bu süreç nereye gitti bu babildama 🤔
Sofyatomasatlas Bizim de öyle. Anne baba benzeri sesler çıkarıyordu 6 aylıkken, şimdi çığlık kahkaha modunda ara ara değişiyor ve her halleri çok tatlı😍
yavrukussss Sofyatomasatlas aynen bizimde öyleydi anni baba diyordu şimdi kesti arada buna diyor sessizlesiti yada çığlık atıyor yada mirildaniyor😂
Nesli_0668 Bizde gecen onu konustuk 2aylıkken anne sonra abla diyen oglum 8.ay 20 gunluk sadece ııııı diyor yada bagırıyor