46 kilo ile hamile kaldım, doğuma 65 ile girdim. Şuan 56 kiloyum. Fazladan 7-8 kilom var. Alt göbek kaldı biraz 🙄 Zorunlu sezeryan ile doğum yaptım. Bebeğim 28 günlük daha kırkım çıkmadı acaba gidermi o göbek 🙄 etrafındakiler rahim toplanmadı daha o yüzden fln diyorlar tecrübesi olan varmı doğumdan ne kadar sonra gitti ödemeler