Feyzamm oncelıkle tükenmeyin ne olur basıma geldi bende sızınle paylaşmak istedim premetüre doğdu ve Burdur’u hastalık vs derken 4,5 ayda ek gıdaya geçirildik tadımlar güzeldi ama iş yemeye gelince hiç bir şey yemedı gecem gündüzüme gündüzüm geceme döndü evden çıkamadım dk bası bısıler yapıp yedırmeye calıstım yok insanlıktan çıktım cocuk sadece su içiyor yemıyordu yemedıgı için hep hasta doktor pediasure mama onerdı onu sevdı ama bir zaman sonra onuda içmedi bunu sorun doktora mutlaka rapor verılıyor faydalı bırsey. böyle böyle tam 6 sene geçti bende ne sinir kaldı be beyın artık oluruna bırakmıştım kabullenmiştim suan kilo almasın diye uğraşıyorum🙈 boyu kılosu anlatamam yıprandıgımla kaldım insan evlat üzülüyor elbette ama zayıf dönemde oyle kaldı sonra kendısı yemeye basladı
simdiki 2,5 aylık ve kaç mama degıstı ypk yemıyor🙈